Film och mys i regnovädret..

Madde ringde och väckte mej imorse vid halv tio.. Strax därefter stod hon och plingade på dörren! Ännu ett härligt förmiddags-kaffe-besök =) Hon kom för att låna duschen, hennes hår har nämligen börjat bli grönt.. ordangrant! Vattnet i hennes brunn blir inte filtrerat eller hur det nu än va, så det är det som gör hennes hår grönt. Och nu har hon skaffat grön-medel till håret för att försöka få det normalt igen, och hon behövde då lite ordentligt vatten hehe.. Och klart man hjälper till om man kan! =)

Vi var här i några timmar, sen begav vi oss ner till ICA för att handla lunch och lite snacks, för att sen åka hem till henne och ha lite mys och kolla på film i detta tråkiga väder.. det bara regnar och regnar! Det blev "The Guardian" som jag älskar så mycket, inte bara för att den haren grymt bra handling utan även för att min favorit-skådis är med, nämligen Kevin Costner! =) Jag grät dock som ett litet barn i slutet, och Madde fick hålla mej i handen hehe :P Kan inte hjälpa det ju, jag blir så känslosam!

Efter det åkte jag hem till pappa för att kolla på ett bord som deras vänner skulle skänka bort, men jag ville inte ha det, men det ville min morbror och hans fru så jag hjälpte dem bära. Nu är jag hemma igen, och ska bara ta det lugnt ikväll! Madde och Emilie kommer eventuellt och kollar på The Bachelorette hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0