Film

Upp tidigt som fan idag, redan kl 06.25 vaknade jag för att vara exakt.. Jag asade mej ur sängen och gjorde vid mej, ner med en skvätt morgonkaffe sen satte jag mej i bilen och körde till jobbet. Morgonmöte och genomgång av priser och systemen.. Kl 12 blev vi färdiga, och jag gick och lunchade! Körde ner till hon som gjorde mina naglar för att få det omgjort då det lossnat typ överallt =/ Fick tid på lördag efter jag slutat jobba, så det är ju bra! Körde hem efter det och la mej och vilade en stund..

Ikväll har vi haft filmkväll hos Madde.. =) Skitkass film, men vi har haft trevligt som vanligt! En massa skratt.. =) Är fortfarande här, men ska snart hem och lägga mej. Ska jobba imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0