Förband..

Gud vilken kul nyhet jag har! =) Igår efter vi sjungt färdigt bad Christine mej och Jeannette att stanna kvar.. Vi fick då förfrågan om vi ville följa med henne upp till Skara och köra samt dansa bak henne på ett jättestort event som ska vara i 2 dagar i september (ett jättetidigt julbord. Betald resa tur/retur, hotell, frukost, julbord, och betalning för uppträdet.. Inte nog med det, vi ska även vara förband till The Playtones! =D Haha fy fan vad kul, och vad glad jag blev som blev tillfrågad!!! Så det tackade jag glatt Ja till.. =)

Vaknade tidigt imorse av att telefonen ringde.. Ett väldigt uppskattat samtal! =) Det fick mej att le.. Tog mej en stund att somna om efter det, låg och tänkte lite. Men somnade om efter ca en halvtimme. Vaknade sen vid 10 av att Madde ringde och bjöd hem mej till henne på solning i trädgården. Jag ville dock in till stan till rean på H&M, så jag, Madde och Emilie bestämde istället träff kl 13 för att åka in tillsammans! =) Satt på balkongen och försökte sola lite sen blev det att göra mej iordning för att sen bli upphämtad av Emilie.

Vi körde in till stan, började med Inreda som hade utförsäljning, hittade dock inget så vi körde vidare mot stan och H&M. Det var rättså utrensat, men hittade en jättefin svart midjekjol med dragkedja där bak. En rabatterad foundation blev det också. Därefter blev det lunch, vilket idag blev på Graffitti. Efter det sprang vi runt lite här och där, och mina fynd efter H&M blev; En ny parfym, äntligen! =) Leggings och en ny BH. Så jag gick inte loss direkt idag, ändå tyckte jag det blev dyrt som fan..?!

Nu är jag nyss hemkommen från Madde. Vi körde hem till henne och fikade lite, sen skjutsade hon hem mej. Ska dit senare ikväll igen, vi ska kolla klart på filmerna vi hyrde häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0