Gott

Vilken skön kväll det blev igår.. =) När vi kom tillbaks till Madde slängde vi oss på soffan igen och gottade oss med godis läsk och en bra film. Love and other drugs är en film jag verkligen rekommenderar för alla er som gillar en skön romantisk drama/komedi! Lite tårar i ögonen fick vi allt hehe.. Den andra filmen vi såg var en thriller, den skulle tydligen va en riktig skräckis, men det kan ha varit om inte den sämsta så absolut blande de sämsta filmerna jag någonsin sett! Minns inte ens namnet på den, men fy så dålig den var! Den 3:e filmen var vi för trötta för att se så den får vi ta en annan dag. En romantisk drama/komedi den med =)

Idag ska jag inte göra så mycket, sitter i solen på balkongen nu så ska försöka ta vara på den lilla solstunden, för det har ju inte varit så gott om de där soltillfällena nu på sistonne! Sen ikväll ska jag upp till Madde och hjälpa henne att ta ner partytältet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0