Jobb och sång

Chefen ringde och väckte mej imorse, det var lite småkris på jobbet och de behövde mej! Såklart ställer man upp =) Jag gjorde mej iordning och tog bussen in vid 11.56. Blev direkt inkastad i kaoset här hehe.. Eller kaos var det väl kanske inte, men det var fullt med folk i butiken, dock bara service:ar.. Nu står jag här 3 timmar senare, och nu finns här inte en kotte hehe :P Jag är skithungrig så jag springer nog bort till pastavagnen tror jag och kränger en sån snabbt så jag håller energin uppe.

Igår satt jag och solade på balkongen i ett par timmar. Underbart! =) På eftermiddagen begav jag mej hem till Madde där Madde, Simon, Steffe, Poppe och Linus redan var. Vi spelade "utomhusspel" vilket var himla kul, jag förlorade dock varenda gång hehe :P Ett kubbliknande spel var det, fast med poäng. Efter det körde vi in till stan och hyrde 3 filmer. Kollade på en av dem igårkväll, sjukt dålig film! Efter det blev det att åka hem direkt och lägga sej.

Körmöte idag igen.. =) Bara 2 kvar innan uppträde på Vittsjödagen på lördag.. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer och tittar på er ;)

2011-06-14 @ 21:42:31
URL: http://seluna.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0