Jobba medans de flesta är fulla

Jobb idag, vilket är skönt som vanligt.. Solen skiner på gott utanför och stan är full med en massa festivalmänniskor! Vaknade tidigt imorse, så jag hade gott om tid på mej imorse till och dricka kaffe och ta ett par morgoncigg på balkongen. Gick ner och tog bussen 09.11, lyssnade på go musik hela vägen in till stan.. Väl framme gick jag inom Pressbyrån och unnade mej en god kopp kaffe! =) Sen bar det av upp till jobbet.

Vid 11.30 kom söta Emilie och hämtade mej.. Dax för lunch! =) Vi gick till Graffitti och satte oss på uteserveringen. Guuud så gott väder det är, och vad underbart det är att se så mycket folk överallt.. Och en massa pojkar som springer runt utan tröjor hehehe :P Hur som så hade vi en liten mysig lunch jag och Emilie, Madde och Camilla kom och sa hej de också. Sen var det bara till att kila tillbaks till butiken och fortsätta jobba.

Nu står jag här, var nyss ute och rastade mej med ett bloss. Fortfarande en massa folk överallt.. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0