Köp inte!

Glömde säg att jag igår skickade tillbaka sminket Sheer Cover som jag beställde.. Det täcker bra, men man ser väldigt sminkad ut och herregud vad det kletar!!! Hade jag solbrillor på mej så formade foundationen och pudret sej efter dem, så man hade feta sminkränder på kinderna.. sexigt!

Jag behåller dock shampoot WEN, för det har jag ändå tyckt att det har hjälpt lite på mitt hår.. Iaf till en början, men nu börjar jag tycka att håret är tillbaks till hur det var innan jag började med WEN, och nästan t.o.m i lite sämre skick.. =/ Så jag kommer nog inte fortsätta med den produkten. Jag vill så desperat fortsätta med mina gamla vanliga hårprodukter som jag hade när jag bodde i Gbg!! Shampoot jag använde var Kerastase och balsamet jag använde var Tigi-Dumb blond.. Älskar verkligen deras produkter! Det får bli dem igen.

Madde, Emilie och Simon har varit här ikväll och umgåtts med mej =) Haft jättetrevligt, som vanligt.. Men nu har alla åkt hem, och det är dax för sängen! Madde kommer och hämtar mej imorrnförmiddag. Jag ska med henne till frissan sen ska vi till stan och midsommarhandla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0