Lek-kväll..

Oj vad jag är trött ikväll efter en lång dag på jobbet.. Min prestation var inte mycket att hurra för idag, men halvt godkänt antar jag. Missade bussen hem för jag stod med kunden en bra stund efter stängning, så det fick bli en senare buss. Sprang inom ICA påvägen hem och köpte soppa, knäckebröd och coca. När jag kom hem var Madde och Simon här och väntade på mej! =) Det var himla trevligt måste jag säg.. Simon hade gitarren med sej som han klinkade på så fint... tills en av strängarna gick av hehe! Har inte sett Madde skratta så mycket på hur länge som helst haha :P

Nu har båda kört härifrån, men båda kommer tillbaks lite senare.. Emilie kommer eventuellt hon också. Det är ju ännu ett dubbelavsnitt av The Bachelorette ikväll hehe :P Jaaa jättetöntigt jag vet, but who the fuck cares..

Ska nog in i duschen och tvätta mitt hemskt slitna hår nu.. Måste fan göra något åt mitt hår nu snart, för det blir bara värre och värre! Fattar inte det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0