Manikyr

Gick upp vid 10 idag, drack lite kaffe och mornade mej lite.. Madde ringde efter en stund och undra om vi skulle åka in till stan idag. Jag hade ju dock tid för att göra naglarna kl 13 och det skulle hon inte hinna bli färdig till så hon mötte upp mej i stan sen istället. Jag hoppade in i duschen och gjorde mej iordning. Tog på mej min nya fina kjol idag, och min nya goa parfym! Den luktar så gott! =) Tog bussen in vid 11.56, där jag träffade söta Johanna =) När jag kom fram gick jag och lämnade tillbaka filmerna vi lånade häromdagen, sen traskade jag ner till nagelstudion. Mina naglar var klara på en timme och jag blev jättenöjd! Hoppas de håller lika bra som akrylen nu med..

Efter det körde vi runt lite överallt och uträttade ärende. Vi körde hem igen efter ett par timmar och drack kaffe, sen körde Madde vidare. Så det har varit en trevlig dag på stan idag igen! =) Och vad som händer ikväll vet jag inte än, blir nog mest lugnt.. Har ju en lång och stor dag framför mej imorrn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0