Varning!

Mätt och go är jag nu.. Lagade soppa, och det satt fint!

Måste bara varna för en sak! Köp INTE WEN haircare, vad ni än gör.. Det har fördärvat mitt hår något djävulskt! Visst att det alltid varit lite slitet, torrt och skadat.. men efter att ha använt WEN i en månad nu ungefär är mitt hår som svinto! Det enda jag nu kan göra för att rädda mitt hår är att klippa av det sa en frissör till mej häromdagen =( Vafan! Jag vet inte vad jag ska göra, vet bara att jag antagligen kommer gråta när/om frissan klipper av mej allt hår =( Jag kan alltid sätta i mina extensions så det känns rätt skönt men hade känts bättre om jag inte behövde klippa mej kort.. Alternativt att jag tar Madde P:s råd och kör mej olivolja i håret ett tag och ser om det går att rädda..?! Får se hur jag gör.. Men köp INTE WEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0