Möte

Igår var det fullt upp hela dagen.. Det började med att Madde kom på en morgonkaffe vilket var trevligt som vanligt! Jag hoppade in i duschen för att prova mina nya hårprodukter WEN och mitt nya smink från Sheer Cover.. Känner mej lite som en försökskanin haha =P Jag ska prova och sen visa resultatet för min vänner så de kan se om även de ska beställa produkterna hehe =P Måste säg att jag är nöjd so far.. Foundationen kletar ut lite efter bara nån timme, men annars täcker det bra måste jag säg. Hårprodukterna gjorde håret lent som sammet! Men nån vidare recension blir svår att ge, får vänta några veckor så produkterna får chans att ge ett ärligt resultat.

Strax efter besöket av Madde kom Simon upp på en kopp kaffe sen drog vi in till stan. Jag sprang inne på H&M i säkert 1 timme för att köpa födelsedagspresent till Johanna, som igår fyllde 26 år, samt för att prova ut bikiniin jag velat ha så länge men som inte funnits i min storlek.. Hittade allt jag skulle ha, sen begav jag mej till pastavagnen och därefter hem till Mia där även Simon och Natalie befann sej.. Där blev vi en bra stund sen blev det att åka hem igen. Lite käk på kiosken sen kaffe hemma på den varma och soliga balkongen med Simi. Vi pratade om rymden och spekulerade om när jorden kan gå under haha.. Simi övertygade mej om att jag kan vara lugn i åtminstone nån miljard år till haha =P Intressant det där, men jag blir dum i huvudet av att tänka på vad som finns där ute i rymden, vad som finns förbi universum och hur allt blev till och varför.. =P

Strax efter att han kört hem kom Emilie och hämtade upp mej.. Dax för ännu ett körmöte! Har en ny låt att öva in nu, som vi ska sjunga på Vittsjödagen. Var där närmre en och en halv timme, sen körde vi hem till Madde där Madde, Simon, Linus, Natalie och Poppe redan var.. Spelkväll på schemat! Tornet ikväll igen.. Som straff till förloraren denna gången blev att alla fick rappa personen i fråga i röven en gång var =S Och Simon och Linus skyr inga medel, de skonar inte en för fem öre haha! Första till att förlora blev Emilie, och det fick hon sota för haha.. Den andra till att förlora blev Madde, och även hon blev rappad utav helvete! =P När vi var färdigspelade hade klockan redan hunnit bli 12.00 och det var dax att bege sej hem! Var uppe en liten stund sen blev det sängen..

Idag blir det möte med chefen 14.30, sen upp till Johanna med Emily för att gratta henne i efterskott då vi inte fick chans till det igår.. Men innan dess ska jag färga håret! Ser inte klok ut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0