Saxen

Saxen åkte fram kl 01 inatt! Blev trött på den risiga skiten, så jag började toppa mitt hår igår hehe :P Jag fick bort myyycket av det sletna, men mer behövs ta bort! Men det gör jag inte själv, fixar det hos frissan.. Kanske klipper av det så allt sletet verkligen tas bort, och då blir det kort vill jag lova! Så kan jag sätta i mina extensions.. Jag får se hur jag gör, men något måste göras iaf!

Idag sov jag länge, gick upp vid 10.30.. Tog en kopp kaffe och satte mej på den då soliga balkongen. Nu är det bara moln på himlen så långt ögat kan nå. Vad ska man göra idag då? Fram tills typ 15 har jag ingen aning.. Duscha och göra sej iordning så klart, but then what? Ajja, jag kommer väl på nåt..

Senare i eftermiddag ska jag möta upp Emilie i stan för att fixa med Maddes presenter ;) Samt Midsommarhandla! Så det tar väl ett par timmar, sen åker jag med henne hem, med ett pitstop i Emilies hästs stall. Sen senare ikväll kommer Emilie hit och soffhänger med mej lite, mys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0