Siesta!

Åhh jag vill till Siesta! Har aldrig varit direkt intresserad av Siestan i Hässleholm, men det vill jag lova att jag är nu!! Men ska ju jobba fre och lör så det blir inget med det tyvärr.. Eventuellt på lördag isf, men det är 650 spänn för en biljett och min ekonomi tillåter inte detta riktigt =( Men åh vad sugen jag är!

Annars då? Jodå, förutom att jag varit lite slö efter operationen i tisdags så är det kanon! =) Igår kom Madde och gjorde mej sällskap på en kaffe och ett par cigg på den varma och Goa balkongen. Efter det vilade jag lite sen kom pappa och hämtade mej. Kaffe och fika hemma hos honom. Vi satt och pratade en massa som vanligt, sen efter 3 timmars snackande skjutsade han hem mej igen. Jag vilade en stund till, åt lite sen kom Emily och hämtade mej. Dax för ännu ett körmöte! =) Sen blev det mest bara TV:n resten av kvällen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska se om jag får tag på Emilie, som för övrigt är inne på Siestan och jobbar, och se om hon vill ha ett litet besök av mej på jobbet idag =) Annars har jag inget direkt planerat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0