Skoj!

De senaste dagarna har varit endel händelserika..

I lördags jobbade jag, sen grillfest hos Madde på kvällen vilket var himla trevligt!

I söndags gjorde jag inte mycket alls, blev lite häng hos Madde har jag för mej hehe men annars inte mycket mer..

Igår måndag körde jag till Getahålan för lite sol och (halv)bad med Johanna m. familj.. Var där ett par timmar sen körde jag inom Gith och satt där och pratade ett par timmar. På vägen hem stannade jag inom Johanna på en kopp kaffe, sen körde jag vidare. Det blev en halvtimmes pitstop hos Madde där de satt och solade.. Körde hem och duschade sen körde jag och Madde hem till henne igen. Strax därefter kom Simon och Linus, och vi spenderade ett par timmar där ute med alkohol och en massa roliga tillbakablickar! =) Senare kom Mange och Stefan och vi bestämde oss för att spela lite spel.. Ännu lite senare joinade även Emilie oss. Vet inte vad spelet heter men jag väljer nog att kalla det för "klosspelet". Man ska dra ut klossar och lava ovanpå varandra och den som får "tornet" att rasa förlorar.. Fy fan vad kul det var, och vilket spänning haha! =) Grymma var vi som höll en omgång igång i 45 minuter! Straff utdelades till förloraren med hehe..

Idag har jag varit och flängt lite överallt.. Började med att åka till Vittsjö och hämtade mitt paket som äntligen kommit på posten. Pratade lite med Christine, sen begav jag mej hem till pappa och Anita för att hälsa på lite. Körde hem till Madde på en cigg innan jag körde hem igen. Var inte hemma länge förrens jag fick ett samtal från Emily som ville bjuda mej på lunch! =) Så jag körde dit och åt jättegod kycklinggryta med råris, drack kaffe, spela ett parti Fia och pratade en massa! Det var helt underbart att få lite kvalitetstid med henne! Åkte hem och strax därefter kom Emilie och lekte =) Vi övade inför körmötet imorrn, satt och snackade lite skit och hade lite trevligt TV-häng.. Desperate Housewives som det var säsongsavslutning på kollade vi givetvis på med.. Himla trevligt tycker jag vi hade =)

Nu har hon åkt hem, och jag kollar TV.. Blir nog snart sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0