Student

Gick upp sent idag, vid 10.30.. Gjorde mej iordning sen kom Johanna och Patrik och hämtade upp mej. Vi begav oss in till Hässleholm och började med att ta hand om lite ärenden. Jag köpte en öppnare med ett fint Sverige band i och en liten champagneflaska som man hakar fast i bandet till Pontus som jag snart skulle ta emot på hans student.

Efter det mötte jag upp Madde P på H&M, sen gick vi och fikade. Jättetrevligt hade vi, jag gillar de! =) Vi snackade lite skit sen gick jag mot Tekniskan. Mötte upp mina brödrar med familjer sen stod vi och inväntade Pontus. Han sprang ut näst sist.. såklart :P Grattade honom sen gick vi ner mot torget för att kolla på alla lyckliga studenter som åkte omkring på sina flak. Tog bussen hem vid 16.30 och har varit hemma sen dess.

Har haft ont i huvudet näst intill hela dagen, så det blir faktiskt snart sängen för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0