Underbar dag vid sjön..

Gud vad skönt det var att ligga nere vid sjön idag..! Där var vi i 5 timmar innan vi begav oss hem, och idag har jag tagit mitt första dopp för i år wohoo! =) Kallt till en början, men sen blev det riktigt skönt.. Simon, Steffe, Linus och Camilla kom lite senare och joinade oss också. Söta Camilla köpte med glass till mej och Madde =) Jag har fått en massa färg idag, men dock rätt ojämnt fördelat hehe :P Så får ner och lägga mej där snart igen!

Efter sjön blev det hem och duscha och göra vid mej, sen körde jag till Vittsjö för att bli fotad av Christine till uppträdet i Skara. De ska snart trycka programbladen så det var tvunget att bli gjort snabbast möjligt. Sen körde jag vidare till ICA och handlade maten som vi ska grilla ikväll. Det blir alltså grillkväll hos Madde ikväll.. bara flickorna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0