Utflykt

Idag vaknade jag vid 9.30, gick ut och tog ett morgonbloss, hoppade in i duschen och strax därefter kom Madde! Jag sminkade och gjorde mej iordning sen begav jag och Madde oss ut på en liten utflykt! =) Först ut blev Örkelljunga, Madde skulle till frissan.. Sen vidare till Hässleholm och ÖB där Madde skulle handla till sin Midsommarfest på fredag. Ett snabbt pitstop på Maxi med sen körde vi hem igen. Kaffe och lite solning på balkongen hos mej, sen körde Madde hem och jag la mej på soffan framför TV:n.

Ikväll har jag varit hos fina Emily! Vi har tittat på Madicken och Saltkråkan, och druckit kaffe. Pratat en massa, och så fick jag äran att läsa en gonattsaga för Dotti.. Sen plockade jag Emilys ögonbryn och gav henne lite go ansiktsmassage! Jag är fortfarande här, men ska strax åka hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0