=)

Vaknade idag och var på ett väldigt gott humör! =) Kanske har nåt att göra med igår kväll.. =)

Drack en kopp kaffe, gjorde mej iordning sen bar det av hem till Madde. Emilie kom också, sen blev det även där lite kaffe och tjöt. Där var jag en timme ungefär, sen drog jag och Emilie in till stan för lite shopping och lunch! Jag köpte en present till lille Lias som fyller 1 år imorrn, ett par svarta jeans och ett par chinos på H&M =) Det behövdes.. En god lunch blev det som sagt också, på Grafitti.. Mmm bakad potatis!

Johanna kom sen och hämtade upp mej vid stationen, och jag följde med henne hem. Så nu är jag här, och ska även här surpla lite kaffe hehe :P Middag bjuds det också på här, vilken lyx! Fläskfilé blir det minsann.. Hinner dock inte stanna här så länge. Ska möta upp pappa och köra och lämna pengar till Christine för Musikslaget-biljetterna. Sen bär det av hem till mamma. Hon ska på bingo som i vanlig ordning, och jag ska sitta hemma själv. Blir nog True Blood, coca cola och riskakor haha! =)

Nu kaffe och en rökpaus. Respekt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0