Festival

För otroligt söta Eric Saade! Bra låt som vann får jag ju säga.. Hejade på Moniker, Danny, Eric Saade, Sanna Nilsen och Linda Bengtzing. Så det spelade ingen större roll egentligen  vem av dessa som vann. Efter Melodifestivalen har det bara blivit soffmys. Men ska faktiskt redan nu gå och lägga mej.

Satt förresten och kollade igenom gamla Xpress-bilder på Facebook.. Och Gud vilka minnen! Underbart <3
Kommer nog alltid sakna den tiden, det är fortfarande bland det bästa jag nånsin gjort! Trots att jag på facebook har många Xpress-bilder, är det ändå många som låg på min dator som bara försvann ifrån mej när det gjordes inbrott i min lgh i Frankrike =( Jaja, jag minns det än iaf hehe..

Jaja, nu dax för sängen.. Pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0