Final i Melodifestivalen

Igår var en jättetrevlig kväll med töserna. Det blev middag, en eftermiddags nap och Let's Dance och även en liten film på det. Madde somnade på soffan, och jag och Madde P satt och tjötade i soffan, om allt från utlandsresor, backpacking till smink och hår hehe =)

Idag blev jag väckt redan kl 07.10 uhh.. Så tidigt har jag inte varit uppe på veckor. Alla 3 gjorde sej iordning, drack lite kaffe och tog en morgoncigg. Körde mot Vittsjö för att hämta upp min älskade Gudson Ted =) Sen bar det av för mej, Madde & Madde, Ted och Doris in till Andys lekland i Kristianstad. En massa lek och bus.. Vi blev väl där i en 2 och en halv timme innan det blev dax att köra hem igen. Jag och Ted somnade i baksätet. lutandes mot varandra haha..

Nu ikväll vankas det Final i Melodifestivalen! =) Hoppas på The Moniker tror jag nog.. Hinner nog ändra mej 15 ggr tror jag hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0