Heldag

Madde kom och hämtade mej vid 9.55, åkte och hämtade upp söta Emily sen bar det in till stan. Väl framme mötte vi upp Madde P, sen bar det av till Solcenter. Eller jag och Madde P gick dit för att sola lite, medans Madde och Emily gick till otroligt roliga arbetsförmedlingen. Det blev 6 min i stå-upp-solariumet. Blir längre nästa gång för det tog knappt nånting!

Efter det blev det H&M och sen en fika på det såklart! Jag traskade sen själv upp till jobbet, hade möte ed en kund kl 13. Fixade med det sen bar det av hemmåt igen. Messa med Helene påvägen hem, så blev ett kaffestopp hos henne med. Där blev jag även bjuden på god middag! =)

Så nu är jag hemma igen. Kollar på Biggest Loser med mamma hehe.. Var meningen att jag imorron skulle följa med Maddarna till Kalmar imorrn, men kom på att jag lovat jag ska åka upp till pappa, så det kan jag inte tyvärr. Nu chips och cola! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0