I can't get enough!

Söndag, underbara söndag. Vaknar av att solen skiner.. underbart! =) Tar en morgoncigg och kaffe på den varma balkongen och bara njuter av värmen. In i duschen efter det, och gjorde mej iordning. Ska strax köra hem till finaste Emily på en fika innan vi kör till Vittsjö för att sjunga! Emilie N skulle följt med, men givetvis var hon tvungen att stuka foten på fyllan igårnatt, så det blir akuten för henne idag istället hehe :P Hoppas du blir bättre snart!

Så Musikslaget kl 16, så får jag se hur länge det varar. Sen hem och kolla på ett nytankat avsnitt av mitt älskade One tree hill! =) Underbara söndag..

Igårkväll blev det för övrigt Melodifestivalen såklart sen film på det. Mycket mys! Älska The Monikers låt, man blir så glad av den, och jag kan inte lsuta nynna på den! =) Så jag bjuder på den här..

Såå bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0