Lekland

Idag fyllde lille Lias 1 år, och Johanna fråga om jag ville följa med till Andys Lekland för att fira honom och klart ville jag det! =) Det var Jag, Johanna, Patrik, Ted, Lias, Angelica och Rami som lekte loss bland bollar, rutschkanor och annat kul.. Fika och lunch blev det där inne med.

Efter det var det meningen att vi skulle till badhuset, men de stängde en timme efter det att vi kommit dit så jag tyckte inte det var lönt. Men Patrik med kids badade. Jag gick hem istället, och har inte gjort nåt speciellt alls, bara kollat TV med mamma. Ska gå och och ta mej en kopp kaffe strax, sen får jag se om nästa avsnitt av True Blood hinner bli färdigt innan det blir för sent =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0