Frisör

Kvällen igår var helt fab! Var hemma hos Johanna och lekte =) Jag skulle slinga och färga hennes hår. Jag började med de blonda slingorna, ingen hätta utan salong-style med folie i hela huvudet! Efter det la jag en mörk toning i underhåret på henne. Och Guud vad snygg hon blev! =) Det passar henne så jäkla fint.. Får faktiskt säg att jag är lite stolt över mej själv, jag menar.. jag har ingen utbildning utan är helt självlärd.. Så lite duktig var jag nog allt =) Det blev ju givetvis inte felfritt, men hoppas hon blev nöjd ändå.. =)

Det blev en massa skratt, har inte haft så kul på jag vet inte när haha.. Helt fabulastiskt var det! =)

Idag har jag hjälpt mamma putsa fönsterna, samt sorterat lite av mina kläder. Har tänkt åka in till stan för att köpa en födelsedagspresent till mamma som fyller år på onsdag. Vet inte vad jag ska köpa dock.. Nåt tips?

Nu ska jag hoppa in i duschen iaf, sen får jag se vad jag hittar på idag.

Johanna satte på mej ett bakförkläde för att skydda mina kläder från hårfärgen haha.. :P

 

 

Lite bilder från igår.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0