Musikslaget

Det blev ingen utgång för mej igår, febern kom tillbaks =( Så fick stanna hemma.. Jättetråkigt, för jag hade verkligen sett fram emot det! Men men, inget att göra åt.. Idag mår jag lite bättre, har ingen feber men känner i kroppen att en förkylning ligger och lurar.. =(

Jag satt hemma och kollade på True Blood istället hehe =) I am hooked! 5 avsnitt blev det igårkväll.. Så jag hade det trevligt ändå. Och idag är det Musikslaget-träff igen =) Ska träffas kl 15.00 i medborgarhuset. Så blir det 2 timmar där.. Ska bli kul! Måste dock öva lite här hemma innan dess, så stämmorna sitter som de ska.



 

Sookie och Bill från True Blood..


Jag gillar verkligen True Blood, men inte i närheten så mycket som älskade Twilight! =)
Jag trodde förresten att True Blood kom efter Twilight, men det visade sej att så är inte fallet. True Blood-böckerna kom ut vid 2001 var det en som sa till mej, och Twilight 2005.. Där ser man.

Men väntar ju på att första filmen från 4:e boken i Twilight ska komma ut och behöver ett substitut under tiden hehe.. Jag har alla Twilight-böckerna, men har bara läst de 3 första. Vill inte veta hur det slutar genom böckerna, vill se det på film! Så det blir att gå på premiären efter sommarn =) Bara lite frustrerande att de delat upp 4:e boken i 2 filmer, för det innebär ju att jag kommer få vänta ÄNNU ett år på att få reda på hur det hela slutar.. Såvidar jag inte ser första filmen och läser resten?! Ja jag får se hur jag gör. Nyfiken som aldrig förr är jag iaf! =)



Mmm.. Love it! =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej iordning. Sen öva stämmor! =) Ta ta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0