Oförståligt..

Snacka om Fredagsmys.. =) Satt hemma hos mamma och kolla på True Blood, som vanligt hehe :P Sen hade jag ett rättså mysigt telefonsamtal.. Men kvällen slutade väldigt så mycket mer amazing! =) Det var så längesen, kändes helt overkligt, men där framför mej stod du... Och det var så overkligt, men underbart! =) Mmm.. Den känslan!

Bästa lördagsmorgonen på länge.. =)

Hem och duscha och packa ihop lite grejor som skulle med hem till Johanna. Kläder, locktång bla. Skulle ju på kalas för Patrik och Lias.. Lias som fyllt 1 år och Patrik som igår fyllde 30 år =) Ett stort GRATTIS igen till er!
Jag fixade Johannas hår, sen mitt egna. Vi klädde oss sen begav vi oss till Emmaljunga.. God mat fick vi, och det blev ett par glas vin. Vill tacka mina underbara vänner Johanna och Patrik för att ni finns.. Vad vore jag utan er?! Och att ni ser mej som en i familjen värmer mer än ni någonsin kommer veta! Jag älskar er <3

Åkte därifrån vid 21.30.. Det blev även igår Mys, väldigt gott lördagsmys! =) Film på golvet vid datorn hehe.
Nu är det kaffe och en cigg som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0