Omplanering

Då Gurra, kompisen jag skulle träffat ikväll ligger hemma med feber, så det blir inget med det. Så planen nu är att knalla ner till affären och köpa lite gott! Coca cola, såklart hehe.. Riskakor, lite lösgodis och nåt annat litet. Får se vad jag hittar. Sen blir det soffan ikväll, med mys och gottis! =)

Imorrn ska jag möta upp min sötnos Johanna i stan, sen ska vi shoppa hårfärg och toning till henne. Sen bär det av till Porrarp, där jag ska färga hennes otroligt långa och fina rapunzel-hår! Klippa topparna ska jag göra på henne med, men bara ytterst lite. Blir ju sånt gnäll på henne annars hehe :P Håret sträcker ju sej bara ner till midjan på henne, så får ju inte klippa för mycket så det blir för kort... ironin bara flödar! Haha känner hur bitter jag blir bara av att tänka på hennes otroliga hår.. :P Lägger ut foto på resultat sen imorrn.

Nej, på med jacka och stövlar.. ICA-shopping som gäller nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0