Pain

Usch, har ont i högra äggstocken.. Innan var det den vänstra som jävlades, men har bytt sida nu. Detta känns dock inte som innan, detta är värre! Blir nästan lite rädd, det känns mer och det känns på något vis mer oroväckande.. =( Livmodern gör fortfarande lite ont med, hmm.. Får kanske gå och kolla det imorrn, igen.

Annars har dagen bestått av sällskap av Johanna och Patrik m. familj. Jag, Patrik och Ted var inne i stan en sväng. Sen hem till dem. Käkade, lekte lite och det pillades med hår. Nu ikväll är jag hemma hos mamma och kollar på TV. Ska kolla färdigt på OTH som jag inte gjorde igårkväll, öppna en cola och bara försöka röra mej så lite som möjligt då det gör rätt ont, och framförallt känns obehagligt.. =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman! Sade du inget om igår....Bäst att gå till Dr med detta igen Tina min! Puss massa på dig finis

2011-03-08 @ 07:37:42
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Nej men det kom inte förrens på kvällen. Men det sitter inte i äggstocken har jag kommit fram till, det sitter längre upp.. Får se, om det inte går över så får jag gå till läkaren.

Puss älskling! <3

2011-03-08 @ 15:59:24
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0