Pampering

Blev uppringd igår morse av chefen och blev tillfrågad om jag ville jobba, vilket jag givetvis ville! =) Jobbade 11-18.15, sen körde jag hem till en tom lägenhet. Mamma var inte hemma så jag fick hela kvällen för mej själv! Laddade hem senaste avsnitten av One tree hill, laga spagetti och köttfärssås sen en helt underbar dusch på det. La en hårinpackning, och medans den verkade använde jag lite ansiktsskrubb sen en go ansiktsmask på det. Så skönt att bara få rå om sej själv lite ibland!

Tog på mej mysisar, öppnade en coca cola och bara njöt av One tree hill. Så skönt! Skype:ade lite efter det, sen var det dax för sängen. Skulle upp tidigt för att jobba idag med. Idag har hittills dock bara varit en enda stor katastrof, på jobbet. Har inte gått nåt vidare so far, och känner mej helt utpumpad på energi. Känns som att jag håller på att bli sjuk, känns i hela kroppen =S Har varken lust eller tid med att bli dålig nu! Får hem och kurera mej ikväll, käka piller och lägga mej tidigt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0