Räkfrossa

Mmm har ätit smarriga räkor ikväll.. Mums! =) Några burkar cola har lugnat min abstinens ikväll med. Måste sluta upp med det dära, och rökningen borde jag lägga av med också.. Bode börja ut och springa en gång om dagen! Och det ska jag också.. Vet bara inte när än hehe :P

Nej, nu ska jag lägga mej i sängen och kolla en film! Ska upp rätt tidigt imorrn, har en fullspäckad dag imorrn.



Har ett grymt fotoprogram på min iphone, CamWow. Rekomenderar det starkt för alla fotointresserade! =)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Heta donnan min!

2011-03-15 @ 09:34:22
Postat av: Johanna

Fan fel, det var jag som kommenterade...Inte Pk ha ha ha...Puss

2011-03-15 @ 09:34:57
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0