Sångfåglar

Hemma nu från Musikslaget-träffen. Det blev inget sjunga idag, bara information om alltihopa samt att vi fick veta vilken tonart vi hamnade i, och jag blev.. alt. Hmm, jag är inte säker på att jag kommer klara sjunga så mörkt hehe. Ska absolut ge det en chans. Men det låter inte helt.. klockrent :P Tror jag skulle behöva upp ett snepp, men får se. Ska som sagt ge det en chans och öva hemma nu, annars får jag ringa Christine (min körledare) och se vad man kan göra.

Dax för lite middag nu. Kycklingfilé, ris och god sås! Sen blir det soffmys, och senaste avsnittet av älskade One tree hill =) Sen blir det väl inte så mycket mer för idag, TV:n och nån film skulle jag gissa på.



Så här är det kanske inte riktigt, men hehe ja, ni förstår konceptet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0