Shopping

Idag har schemat varit fullspäckat.. Jag gick upp kvart över åtta, gjorde mej iordning, tog mej en kopp kaffe sen strax därefter kom Madde hit. Vi tog en cigg sen bar det av till outleten på Bitc. Madde letade efter ett matrumsbord, och jag följde med mest som smakråd. Hon hitta inget så vi åkte vidare. Hämtade upp Poppe sen ut och hämta släp. Sen började arbetet.. Jag hade lovat att hjälpa henne tömma hennes vind och köra det till tippen. Sju trappor upp, sju trappor ner hehe.. Jaa, motion har jag fått idag iaf haha! Vi arbetade på i ett par timmar, körde till tippen sen blev det lunch hemma hos Madde.

När vi ändå hade släpet, passa vi på att tömma även Poppes förråd. Han hade inte en tjugondel så mycket skit som Madde haha.. Så det gick fort. Vi körde och lämnade släpet hos Poppes mamma sen skjutsa de mej till bussen. Hade ju lagt undan grejor på H&M som jag skulle in och köpa! =)

Det blev ett par kakigröna byxor, jättesnygga! Ett par svarta skor, sneakers typ.. En cardigan, leggings och en jättecool kroppsstrumpa! =) Genomskinligt "blom"mönster typ.. Sen bev det Nisses för att kolla den nya parfymen jag ska köpa, men jag visste inte vad den hette så det blev lite förvirrat hehe.. Jannie, som vet vad den heter svarade givetvis inte, så jag fick försöka lukta mej fram men var inte helt säker på vilken det var så får åka in en annan dag igen och köpa den..

Kom ut från Nisses och tände en cigarett, tog en rökpaus innan jag skulle gå till bussen. Måste säg att jag är väldigt glad för att jag gick till Nisses =) Såg nånting jag inte sett på länge, och det kändes bra.. =) Respekt..

Nu är jag hemma igen.. Har precis ätit en god köttbullsmacka med rödbetssallad på, och öppnat en coca cola. Håller på att tanka några avsnitt av True Blood som jag hade tänkt kolla på ikväll.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0