Sol sol sol

Gick upp tidigt idag, redan vid 08.15.. Jag hade bett Ola ringa och väcka mej så det gjorde han =) Det var skönt att höra hans röst det första man gjorde på morgonen.. =) Ringde ett par samtal, sen blev det morgonkaffe. Sminkade och gjorde mej iordning, sen ringde Patrik och frågade om jag ville med in till stan och kolla på en ny TV, så det gjorde jag..

Var hemma igen strax efter 12. Ola kom inom en sväng och drack kaffe.. Mmm, känns bra! =) Han stannade inte så länge, han var tvungen att åka hem och plugga. Så efter det har jag mest bara kollat på TV. Jag har kycklingvingar i ugnen nu mmm! Ska nog gå och sätta mej på balkongen en stund nu och njuta av solen som tittar fram nu.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0