Stadsbesök

Gick upp vid 09 imorse. Duschade och gjorde mej iordning, sen kom Madde och hämtade upp mej. Fick skjuts in till stan, skulle in och lämna mina tider på jobbet. Gick efter det och strosade lite.. Köpte ett halsband och armband på Glitter, sen vidare till Malmströms där jag beställde mitt Channel-puder. Sen vidare till Nisses där jag provade lite parfym, det blir nog att köra med Christina Aguilera ett tag istället för min Fantasy.. Får se, har inte riktigt bestämt mej än. H&M blev det efter det, köpte en jättefin grå lång cardigan.. Så mys!

Sen gick jag till pastavagnen och köpte en pasta med köttfärs till mej, och en ädelost och skinka till Ola.. =) Sen gick jag till hans och Johannas skola för att möta upp honom där.. Satt på en sten och väntade, och först såg jag Johanna, som blev överlycklig för att se mej.. Sen när hon förstod att jag inte var där för hennes skull blev hon så besviken haha.. älskade vän! =) Sen såg jag Ola komma gåendes.. Mmm vilken underbar syn! Han fångade upp mej i sin famn och kramade om mej så mysigt! =) Känns så skönt..

Vi gick till hans bil och körde hem till mej. Snaskade i oss maten, sen fick jag läsa hans INSU. Lite snack och mys, sen åkte jag med honom till Vittsjö, hem till Johanna och Patrik och snart ska vi begé oss till Skopunkten! =)

Sen efter det ska jag hem till Gulle och mysa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0