Syskonkärlek

Idag har vi fått finbesök här, nämligen min älskade syster som jag inte träffat på ett och ett halvt år =S Jag har ju befunnit mej utomlands i ett år, sen har det inte funnits tid eller åengar riktigt när jag varit hemma och vänt till att åka och hälsa på.. Men nu så! =) Så hon kommer stanna hela helgen.

Annars har jag tagit hand om lite grejor idag som jag skjutit upp, och har även varit hos pappa och ätit god lunch! =) Var där några timmar, sen kom Jannie (systra min) och hämtade mej, sen körde vi och överraskade mamma som inte hade en blekaste aning om att hon skulle komma hem och hälsa på.

Imorrn ska jag jobba, så blir rätt tidigt i säng ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0