Telefonförsäljning

Vaknade vid 07 imorse.. Pigg och vaken! Så skönt är det att vakna brevid Ola, att ha honom nära.. =) Vi gick upp, och de gjorde sej iordning. Ola släppte av mej i Bjärnum sen körde han vidare in mot skolan. Jag duschade och gjorde mej iordning, sen körde jag, mamma och hennes granne in till mitt jobb. Jag var ledig idag, men skulle förlänga lite abonnemang till nära och kära! =) Förlängde Maggans, Anders och Camillas abonnemang. Sen täcknade jag nytt till mamma och Ola =) Så nöjda och glada alla blev, så kul..

Vi åkte hem efter ett par timmar igen, sen kom Ola och hälsade på mej! =) Mamma klippte honom, sen blev det kaffe och lite mys.. =) Jag Ola körde in till stan och fixade ett nytt abonnemang och telefon till honom. Sen körde vi inom Netto, sen bar det av hemåt igen. Jag satt hemma en stund sen tog jag 3 Telenor-påsar och körde hem till min fina Emily.. =) Anders och Camilla kom efter en stund, sen har vi suttit här och haft en iphone4-genomgång haha! =)

Nu sitter vi och äter mat från Laguna. Kycklingsallad blev det för mej, med vitlökssmak.. Sen får vi se vad jag gör senare ikväll.. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken toppendag sötnos ;)Här är liten Lias ledsen och vill inte sova...hmpf. Ted ligger så snällt i sin säng åndå och härdar ut. Lyssnar på Pippi saga gör dom. Mina små gryn. Love ya mitt lilla honungsbi

2011-03-31 @ 21:11:25
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0