Tjejmys!

Igår var den trevligaste kvällen på länge.. Den började med ett besök av min kusin Simon på förmiddagen. Sen kom Madde P och Emilie Nilsson och hämtade mej, och vi körde hem till dem. Eller hem till Emily och Niklas hus, då de är iväg på semester en vecka passa Madde & Madde huset till dem. Jag och Emile lyssnade av stämmorna till musikslaget sen kafferep på det. Maddarna bjöd oss på lunch, makaroner och köttfärssås.. jättegott!

Jag tog bussen till Vittsjö för att träffa Christine efter ett par timmar för att öva stämmor. Det blev ingen ändring gällande tonläget, jag får ligga kvar på alten då jag behövs där. Jaja, får väl bli så då.. Får göra det bästa av det jag har fått tilldelat mej! Där var jag i ett par timmar sen blev det att ta bussen hem igen. Stanna till inom mamma en stund sen kom Madde och hämtade mej igen. En tripp till ICA blev det, sen back to the house.

Vinet och cidern åkte fram, popcorn och grillchips stod på bordet och flickorna hade massor att prata om! =) Vi försökte kolla på en film men det gick sådär hehe.. Så vi stängde av den och satte oss vid köksbordet och spelade Fia med Knuff istället haha. Sen blev det bara en massa prat om allt mellan himmel och jord! Så mycket skratt haha ;) Tusen tack flickor, hade sjukt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0