Uppdrag granskning

.. får det bli istället då jag sett fel på avsnittet jag tankat. Det jag tankat senast var ju säsong 7 avsnitt 18, och jag skulle S08E18. Och hittar inte avsnitt 18 nånstans. Det visar sej efter jag snokat runt att det inte kommer komma ut förrens den 19:e april!?! =( Det är nästan 1 och en halv månad dit, hur ska jag klara mej?! =(

Jaja, istället för mitt älskade One tree hill får det bli svtplay, dokument inifrån, "Säljsekten" som jag missade när det gick på  TV. Ett par stycken jag känner är med där, ett par gamla kollegor och tydligen ska de vara rätt pinsamma vad jag fått höra. Sen alltid lika kul att lyssna på människors åsikter om säljare haha, people don't have a clue! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0