Ljuvliga sol

Gick upp vid 9.30 imorse.. Tog mej en kopp kaffe och en morgoncigg på den varma och soliga balkongen. Så skönt! Patrik ringde bara en stund efter det och frågade om jag kunde hämta Ted från dagis vid 13, och så klart kunde jag det! =)

Hade ju fortfarande ett par timmar innan dagiset så jag körde en liten skönhetsvård. Tvättade mina extensions och la i en inpackning i det som fick verka en stund. Drog i en inpackning i mitt egna hår också, och la en ansiktsmask. Var helt blå i hela ansiktet haha, en kanonmask från Make up Store. Körde lite pedikyr också när jag ändå var igång. Sminkade och klädde mej sen efter det, sen bar det av till Vittsjö.

Jag hann inte mer än innanför dörren på dagis förrens alla barnen slängde sej på mej och ställde en miljon frågor haha.. "Vem är du? Vad heter du? Vem ska du hämta? Vad heter din pappa? Vet du vad Jag heter?" osv osv hehe.. Så söta var de! =) Man kände sej så uppskattad haha.
Jag och Ted körde hem till mamma där vi satte oss på balkongen och njöt av solen som värmde så skönt. Sen blev det lunch, målning och lek med hunden. Efter nån timme kom Patrik och Lias, och vi styrde in mot stan. Jag skulle köpa present till mamma som fyller år imorrn, och Patrik skulle köpa en pennvässare hehe :P

Jag följde med dem hem efter stan. Hann inte mer än innanför dörrens förrens jag och Johanna begav oss till Bjärnum för att inhandla lite mat. Hem till dem igen där vi lagade hamburgare och pommes.. =) Och här är jag fortfarande. Ska ta mej en kopp kaffe till, och gå ut och röka nu tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0