På gott humör!

Fredag, igen.. Vad står på agendan idag? Absolut ingenting so far! Eller jo, ska planera lite inför min 25års Fest tänkte jag =) Är inne på att dra ihop en stor jävla fest, har hittills skrivit ner närmre 80 personer, och då är inte släkten inräknad =S Men alla kommer ju aldrig, så är det alltid. Har inte skickat ut nån inbjudan än, men har dock börjat kolla runt lite. Förstår om det blir svårt för alla som bor längre upp i landet att ta sej ner till Skånes skogar, men hoppas ju såklart! Om jag inte får nån vidare respons på festen så skiter jag i det och drar iväg istället. Antagligen till älskade Val d'isere <3 Så har jag en mindre fest för bara mina närmsta när jag kommer hem igen. Får se, har som sagt inte bestämt något än.

Nu sitter jag här vid datorn iaf, med en god kopp kaffe och surfar rundor lite. Ska ringa lite samtal, sen får jag se vad jag hittar på. Fick precis en förfrågan om filmkväll i stan ikväll, låter mycket trevligt, men kan inte reservera mej för det ännu. Har kanske någon jag ska besöka ikväll ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

;)

2011-03-04 @ 19:40:01
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0