Besök

Madde kom upp på ett oväntat besök vilket var himla trevligt! =) Nu vankas det spagetti och Köttfärssås sen fortsätter jag nog sola en stund. Ska se om jag får Johanna till att stanna inom en stund efter hon slutat jobba, så jag får lite kaffesällskap!

Och måste bara säg, att nu har jag avslutat ett kapitell som varit på tapeten i ca ett halvår.. Och det känns så skönt!!! Och bara känslan av att jag verkligen inte vill känns så befriande! Jag vill verkligen inte och jag mår inte ett dugg dåligt över det längre! Dem förtjänar varandra, och jag förtjänar bättre (inte för att jag är nåt extraordinärt, men jag är bättre än det iaf)!

I feel good without you!

Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Men ååh! Tack, vad gullig du är!! Det värmde.

2011-05-30 @ 15:19:13
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Natalie

Svar ; Äntligen någon som håller med mig! ;D Haha.

Tack ska du ha!

2011-05-30 @ 17:59:55
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0