Det stiger..

Ojoj vad med besökare jag har de senaste dagarna.. Jag undrar vad denna ökningen beror på ;)

Har varit med Emily hemma hos Johanna ikväll för att tillsammans gratta Ted =) Söta gullunge, vad jag älskar honom! <3 Kom hem igen vid 19, och sen har det bara blivit ensamtid med TV:n och mina tankar.. Ikväll är det lite jobbigt, är rädd! Vet inte riktigt vart jag ska ta kraft ifrån nu. Känner mej tom samtidigt som det bara växer inom mej.. Hur kommer det kännas sen? Hmm jag undrar.. Ikväll hade jag behövt...

Imorrn är det dock roligheter på gång! Segerfest för Kören på Harrys wohoo =) Ska bli så kul.. Skulle egentligen följt med till Bakken för å fira Andreas 30 år, men ekonomin skrek neeej! Ska istället hem till Erica och Andreas på söndag och gratta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0