Eurovision

För övrigt så hade jag en jättetrevlig kväll igår med goa vänner! Vi kollade på Eurovision song contest hemma hos Madde.. Men popcorn, chips, cola och cider! =) Stort Grattis till Eric Saade som gjorde ett kanonjobb! Och att komma 3:a är ju hur grymt som helst! Har inte gått så bra sen 1991 ju.. Men lite putt var jag över att vi inte vann, jag är ju trots allt en riktig tävlingsmänniska hehe :P Men bra jobbat Sverige ändå! Vi sliper kvala nästa år iaf.

Och ikväll är det HOCKEY-VM FINAAAL Sverige-Finland! Fy fan vad gott.. Jag älskar ju hockey så mycket, så ikväll kommer jag sitta på helspänn.. Kommer skrika på TV:n gissar jag på hehe.. Tävlingsinriktad som sagt! ;) NU KÖR VI SVERIGE!!! =)

Men nu, innan nåt annat, blir det världens godaste grillspett (Patriks grillspett) hos Johanna och Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0