Foton

Befinner mej nu hos Johanna och Patrik.. Johanna kom hem till mej efter hon jobbat klart och stannade hela eftermiddagen =) Det blev sola på balongen, kaffedrickning och Dr Phil haha :P
Patrik kom och hämtade oss vid 19, sen körde vi vidare mot Vittsjö. Ett pitstop på ICA där det inhandlades diverse godsaker, sen vidare hem till dem.

Johanna nattar lille Lias, jag sitter vid datorn och Ted och Patrik kollar på film. Strax ska jag och Johanna fota lite, ska bli kul! =)

Och OJ vad jag är sugen på Siesta!n nu.. Festivalen i Hässleholm, om det är nån som inte visste det. Men jobbar fre och lör så kan inte gå dit förrens på lördagen isf. Och OM jag nu bestämmer mej för att dra dit så måste jag nog köpa en biljett väldigt snart, och den kommer isf kosta 650 spänn =S Hmm, får fundera lite på detta. Om Emilie är ordentligt på så kör jag nog på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0