Grillning

Jag vet, dålig med updates.. Men haft fullt upp, igen! Så för att dra en lång historia kort..

Jag har umgåtts med en massa vänner och haft det bra! Igår blev det hela dagen hemma hos Erica och Andreas. Jag passade Ted och senare kom Johanna och Patrik och grillen tändes upp! Blev bjudna på jättegott grillat, sen blev det soffmys för mej och goa Erica! Fick gästa i Sannas rum över natten hehe.. =) Även idag blev det grillning hos Erica, korv med bröd till lunch.

Åkte hem till min sötis vid 14-tiden. Jag klippte honom sen GICK vi ner till byn.. Japp ni läste rätt, jag GICK! Haha.. Alla som känner mej vet att jag hatar att gå! Men har varit ute och gått 2 dagar i rad nu mohaha! =) And btw, jag köper inte längre coca som alla säkert har fattat att jag är stenberoende av.. Jag köper Mineralvatten nu!!! Vafan händer med mej!?! Jag håller på att bli nyttig haha :P

Hur som.. Vi mötte upp Nisse med kids, Johanna och Patrik med kids nere vid Pickelsjön där vi grillade en massa gott! Korv med bröd, Kött och smarriga grillspett á la Tina! =) Jättetrevligt var det..

Nu ligger Ola i soffan och väntar på mej, det blir popcorn och film. Mmm Mys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0