Happy Birthday to me..

Då var man ett år äldre.. 25 år är jag nu. Och vilken go dag det var igår! =) Jag är för trött för att dra det detaljerat, men vill ändå skriva ett par rader.

Min födelsedag började med kaffe kl 09 på morgonen, sen var det förberedelse förberedelse förberedelse som gällde i 3 timmar. Sen kom Marie-Louise som en hemlig gäst och gratulerade mej! =) Vi satt och pratade en stund och drack lite kaffe, sen gick hon och jag fortsatte pula.. Hoppade in i duschen och gjorde mej iordning för kalas på dagen. Kl 15 kom pappa och Anita.. Fick Twilight, 1:an och 3:an, pengar, champagne, fina kort och goa kramar! Jag bjöd på en välkomstdrink, sen blev det mat och efter det kaffe på balkongen i den varma och sköna solen. De åkte vid 17.30 och jag hade tusen grejor att göra innan festen på kvällen.

Gästerna kom kl 19, och vad fiiina de var! =) Alla var klädda i Glitter & Glamour-tema! Jag bjöd på en god fördrink, och delade ut "uppgifts-lappar" till alla. Det minglades i en timme ungefär, sen satte vi oss alla till bords för att äta. Det blev en massa lek, skratt och dans på kvällen! Vill tacka alla för en kanon dag! Sanna vänner.. <3 Bilder kommer sen..

Idag har jag flyttat tillbaks alla bord och stolar till brottarlokalen, ställt allt på plats här hemma igen, städat och plockat lite. Ola hjälpte mej flytta bord och stolar. Sen blev det överbliven smörgåstårta och Poppe kom och åt också. Vi satt i soffan en stund alla 3 sen skjutsade jag hem Ola. Åkte efter det till ICA, sen vidare hem till Emily och Niklas där jag blev bjuden på middag. Det var så gott! Fläskytterfilé och potatisgratäng.. Sen efter-maten-kaffe på det! Åkte hem, sen kom Erica och grattade mej, och även vi drack kaffe.

Nu ska jag öppna en cola, lägga upp fötterna på bordet och kolla på ett avsnitt av One tree hill! =)

Vill ge alla mina underbart fina vänner ett stort TACK för all uppvaktning, alla gratulationer, alla fina presenter och all hjälp! =) Ett extra tack till Madde för all bärhjälp och hjälp med dekoration här hemma! Du är en klippa min goa Mad <3 Tack till Poppe för utlåningen av högtalare, och Emily, Erica, Anders och Camilla ska ha tack för utlåning av olika utsmyckningsgrejor jag fått låna! =) Älskar er alla mina fina vänner.. <3

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0