Hårmirakel?

Har precis hittat en ny hårprodukt vid namn WEN haircare. Denna ersättning för shampoo ska tydligen vara en mirakelprodukt för risigt, torrt och frissigt hår. Enligt skaparen av WEN så ska man sluta shampoonera och balsamera håret, tom sluta med inpackningar, då det mest bara skadar håret istället för att skydda och reparera det. WEN är inget shampoo och löddrar därför inte, men det rengör håret på ett mycket mer "hälsosamt" sätt än vanligt shampoo, med naturliga ämnen. Detta ska även fungera som ett balsam. Om man beställer denna produkten får man även ett leave-in conditioner som ska vårda, ge glans och liv till håret. Man får även ett extra hold-gel av något slag. Allt detta för bara 299 kr! Detta ska tydligen vara "det nya svarta" och utöva mirakel.. Så jag ska prova det!

Jag ska in och beställa detta på direkten!! Jag brukar inte gå på sånt "skit", men denna gången ska jag chansa! =) 299 kr är ingenting om det verkligen funkar, och man får 3 produkter dessutom. Och jag lägger så mycket pengar på mitt hår ändå, så 300 spänn till är inte hela världen. Det är vad mitt shampoo kostar, och det är bara EN produkt.

Så jag återkommer med resultat! =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vart så nyfiken när jag såg ditt inlägg om WEN haircare! Hur fungerade produkterna för dej? Funderar nämligen själv på att köpa dem!

2011-10-04 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0