Lite här och lite där..

Vaknade vid 10.. Madde satte på kaffe medans jag mornade mej. Virade en filt runt mej, tog en kopp kaffe sen gick vi ut på balkongen och satte oss, en morgoncigg! Sen hoppade jag in i duschen, mmm så gott det var! =) Gjorde vid mej, sen körde vi.. Hon släppte av mej hos Johanna och Patrik. Jag och Patrik satt och snackade en stund, sen kom Johanna hem med frukostbullar och gott pålägg som vi alla fikade med.. Mumma!

Det dröjde inte länge innan jag och Fru Kullberg blev rastlösa, så vi styrde kosan mot stan och ÖB haha!!! =D Sprang där inne i säkert 45 minuter och spanade, sen körde vi hemmåt igen. Hämta nyckel till spinninglokalen sen körde vi vidare till Markaryd. Ingen lång visit dock. Efter det fick vi oss ett ryck så vi körde runt och fulade oss haha.. Hade skitkul! =) Ringde till Ola och fråga om han ville fika, och som den kaffekärring han är så klart han ville det hehe :P Så jag och hela familjen Kullberg begav oss hem till Ola och fikade, och ungarna löpte amok! Efter ett par timmar begav sej mina kära vänner hem, och jag stannade hos Gulle.

Ikväll blir det en av de 3 nya filmerna jag köpte idag, snabbmakaroner och cola! Mmm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0