Löning

Gick upp vid 08.30 imorse. Trött var jag, tog nästan en halvtimme för mej att vakna till ordentligt. Känns som jag sovit oroligt inatt.. Har drömt en massa , vaknat och haft svårt för att komma till ro och somna om. Men nu känner jag mej rätt pigg. Sofia åkte hem idag efter att ha besökt mej i lite mer än 2 veckor, och skulle med bussen vid 10.. Så jag skjutsade ner henne med all hennes packning. Känns lite tomt här nu faktiskt. Har varit kul att ha dej här, synd att det var lite dålig tajming bara.. Ett stort Grattis till ditt körtkort! =)

Löning idag, och det var väl inte så mycket att hurra för.. Dock bättre än inget! Ska nog snart hoppa in i duschen och göra mej iordning, sen dra in till stan en sväng tror jag. Köpa bikiinin jag vill ha =)

Tack söta Johanna och Madde för gott frukostsällskap igår! Det var himla mysigt, får vi göra snart igen =) Och fikan hos pappa och Anita var väldigt uppskattad igår med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0