Myshelg

Vilken myshelg det har varit..! En massa fint väder, goa vänner, grillning *3 och mys med min Gulle och kidsen! =) Har fått lite färg med tror jag bestämt. Ola sa att jag var röd på bröstet och på axlarna idag, så lite har jag nog fått..

Idag vaknade jag vid 09. Gick upp och skådade det fina vädret.. Det blev inte att sitta inne länge. Vi gick ut allihopa och där har vi varit hela dagen! Lek och bus på baksidan hos Gulle, sen korv med bröd till lunch. Kokt fick det bli idag hehe.. Man kan inte bara grilla! :P Efter det gick jag, Ola och kidsen ner till Sjöstugan där vi mötte upp Nisse och barnen. Vi satt alla och gottade oss i solen med god glass och kaffe. Mycket mysigt! Sen vidare ner till affären.. Efter det hem till Ola igen där det vankades eftermiddagsfika där ute. Efter det var det dax att gå in, klockan började bli läggdax för kidsen. Lite kvällsmat, sen satt jag och Ola i soffan en stund innan det blev dax för honom att spela. Patrik kom och hämtade mej, så nu är jag här hemma hos Johanna och Patrik.. Jag och Johanna satt i ett väldigt skönt fotbad i nästan en timme hehe. Nu är det snart läggdax, är trött som få ikväll! Så mycket friskluft som jag har fått de senaste dagarna har jag inte fått på ett helt år innan dess haha!

Imorrn har jag endel att ta tag i.. Lite administrativt arbete som Ola kallar det hahaha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0